חברות ניקיון בחולון

זקוקים לחברת ניקיון בחולון אז כדאי לקרוא את המאמר הבא

כולכם בוודאי אוהבים להיכנס למשרד נקי ומסודר, כאשר ריחות של ניקיון וציוד מסודר ומאורגן, ריצפה שטופה וללא אבק, הכלים שטופים וריח של חומרי ניקוי נישא באוויר. אך במציאות של היום, משאב הזמן הינו נדיר כל כך ורוב האנשים מתעלים את הזמן שלכם לכיוונים אחרים מאשר לניקיון של המשרד שלהם. במידה וגם הנכם כאלה, ניתנת בידכם האפשרות לשכור את שירותיה של חברת ניקיון בחולון. כאשר שוכרים שירות מחברת ניקיון יש לתת את הדעת על כמה היבטים – ראשית כל, העלויות, זהו פרמטר שבוודאי מאוד חשוב לכם. שנית כל, עליכם לדרוש המלצות על אותה חברת ניקיון. כמו כן, עליכם לוודא מהו סל המוצרים שאותה חברה מספקת לכם והאם היא עובדת עם תכשירי ניקוי איכותיים ועם מכשור חדיש.

מה הן העלויות של חברת ניקיון בחולון?

הדבר המרכזי אשר יש לתת עליו את הדעת בניקיון המשרד שלכם, הינו מה הן העלויות אשר גובה חברת ניקיון? בשוק זה יש הרבה חברות ניקיון אשר ינסו לפתות אתכם עם הצעת מחיר זולה במיוחד. לרוב עסקינן בחברות ניקיון צעירות וחדשות בתחום והעלות ניתנת על סמך חוסר ניסיון וחוסר התמחות וידוע כי הזול עולה ביוקר עליכם לבחור בין המגוון הנרחב של המתחרות בשוק, את חברת הניקיון שתענה על הצרכים שלכם ושתיתן בידכם הצעת מחיר אטרקטיבית, אך לא זולה יותר מדי. להלן טווח המחירים של חברות ניקיון –

לכל חברת ניקיון יש את ממוצע המחירים שלה, אבל מרבית החברות מתמחרות את העלות על פי שטח המשרד או המבנה, כמות החדרים, כמות הלכלוך, והאם זה ניקיון משרד או מבנה ציבורי.

מחיר שעת ניקיון 54 ₪ עד 80 ₪, תלוי בהקיף המשרה וללא ציוד וחומרי ניקיון.
הפרמטרים המשפעים על העלות הינם: היקף השעות, יכולת גישה בתחבורה ציבורית, קושי העבודה, ושעות המשרה.

כיצד תדרשו המלצות מאת חברת ניקיון בחולון?

הדרך האפקטיבית ביותר למציאת חברת ניקיון בחולון הכי כדאית, הינה לדרוש המלצות, אותן תוכלו לקבל מאת חברים, בני משפחה ואף שכנים, אשר הינם בעלי ניסיון עם אותה החברה. דרך נוספת לבדיקת המלצות הינה גלישה ברשת האינטרנט, תוך כדי קריאת חוות דעת, בין אם הן חיוביות ובין אם הן שליליות על אותה חברה. תוכלו אף לבקש מאותה חברת ניקיון שתמסור לכם מספרי טלפון של לקוחות שעמם היא עבדה בעבר.

וידוא כי חברת הניקיון עושה שימוש במכשור חדיש וחומרי ניקיון איכותיים –

עליכם לוודא מבעוד מועד כי חברת ניקיון בחולון בעלת הבנה וידע רב בעשיית שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ובמכשור חדיש, זאת תוכלו לדעת בוודאות במידה ותכתבו עמה חוזה עבודה, אשר כל המצוין לעיל יהיה מעוגן בו. חברת ניקיון שאינה משתמשת בחומרי ניקיון טובים עלולה להסב לכם בעבודה נזק מרובה, לריהוט, למשטח ולכל רכוש נוסף בעסק שלכם.

                                                        אנו בחברת נ.א שלדג מעסיקים עובדים מיומנים ומקצועיים בעלי וותק וידע בתחום, כל ציוד ומוצרי הניקיון בעלי תו תקן. 

 

לקלת הצעת מחיר חייגו 03-6255575

חברת ניקיון בחולון

לכולנו חשוב לשמור על סדר וניקיון בסביבה בה אנחנו חיים, בין אם מדובר בבית הפרטי שלנו, בבניין המגורים או במקום העבודה. לשמור על ניקיון לאורך זמן זה לא דבר פשוט ובהחלט לוקח זמן, ולכן כיום רוב העסקים נסמכים על שירות ניקיון חיצוני המבוצע על ידי חברה מקצועית. חברת נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקת שירותי ניקיון למבנים, משרדים ומרכזי סחר בחולון.

 

ניקיון בעסק – ננקה בעצמנו או נשכור חברת ניקיון?

אחד הלבטים שעומדים בפני עסקים הוא אם לדאוג לניקיון באופן עצמאי או להיעזר בחברה חיצונית. כיום רוב העסקים בוחרים לשכור חברת ניקיון מהסיבה הפשוטה שניקיון הוא חשוב, ואם אנחנו רוצים שהוא יתבצע כמו שצריך הוא צריך להיעשות על ידי בעלי מקצוע. למעשה, אלא אם אתם באמת עסק מאוד קטן ולא יכולים להרשות זאת לעצמכם, חברת ניקיון זה כבר די בגדר חובה.

 

איך נדע איזו חברה לבחור?

אוקיי , אז הבנו שאנחנו חייבים לשכור חברת ניקיון חיצונית. השוק מלא בכל כך הרבה אפשרויות – איך אפשר לדעת שאנחנו בוחרים את החברה המתאימה ולא חברה שתעשה לעצמה הנחות ולא תעשה את העבודה כמו שצריך? לדעתנו, אלו הם הדברים החשובים אותן אתם צריכים לקחת בחשבון:

  • ניסיון ומקצועיות: בכל מה שקשור לניקיון – אין תחליף לניסיון. כאשר אתם בוחרים בחברת ניקיון מנוסה אתם בוחרים בחברה שכנראה לא תצליחו להפתיע אותה בשום דבר – היא כבר ראתה הכל. תארו לעצמכם שאחד העובדים בטעות שפך כמות גדולה של אוכל במשרד ותכף מגיע לקוח לפגישה חשובה ואתם חייבים לנקות באופן מיידי – חברה מנוסה תדע לתת מענה מיידי ולפתור את הבעיה.
  • זמינות: חברת ניקיון מספקת שירותים שוטפים, אך אתם לא יכולים לדעת מתי תצטרכו אותה באופן דחוף ולא שגרתי. אנחנו בנ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מפעילים מוקד 24/6 ותמיד זמינים לקריאה שלכם.
  • העסקה הוגנת: בחרו אך ורק בחברה שמעסיקה את עובדיה באופן קבוע ומקפידה על תנאי העסקה הוגנים לפי חוק כולל מתן זכויות סוציאליות מלאות. אנחנו בנ.א שלדג מאמינים כי עובד המועסק באופן הוגן הוא עובד שאכפת לו מעבודתו ויעשה את העבודה טוב יותר.
  • מחיר: בצעו סקר שוק ובדקו כמה השירותים להם אתם זקוקים עתידים לעלות לכם. חברות עשויות לנצל חוסר ידע, ולכן כדאי להיות מודעים. מצד שני, חשוב לדעת כי ישנם חאפרים שמציעים שירות במחיר נמוך מאוד, אך בדרך כלל המחיר מעיד גם על איכות השירות.

חברת ניקיון בחולון – נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ

נ.א. שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקת שירותי ניקיון עבור מבנים, משרדים ומרכזי סחר גם בחולון. כחברה חרטנו על דגלנו סיפוק מעטפת שירותים כוללת ומתן מענה מיידי לכל צורך שיעלה, תוך הקפדה על שירות ברמה הגבוהה ביותר ששם את הצרכים שלכם במקום הראשון.

עוד

דרושים/ות עובדי ניקיון בחולון

דילוג לתוכן