ניקיון חלונות וקירות מסך

ניקיון חלונות בגובה אנו החברה המובילה בתחום הניקיון המקצועי ואספקת ניקוי חלונות וקירות מסך ע"י צוותים מיומנים ומקצועיים.

ניקיון חלונות וקירות מסך ע"י חברת ניקיון מוסמכת

ככל שהעולם מתקדם, כך נושא הדקורטיבי ואופן הנראות נעשה פופולרי בענף הבנייה הפרטי והמסחרי. חזות ויופי מצריך עבודה רבה וכאב, להבדיל מדוגמנות, פה לא מדובר בציניות או פתגם אלא במציאות. 
הבנייה המודרנית משקיעה רבות בקירות מסך עד כדי שקבלני המלט נלחמים על כל אחוז רווח. אכן מדובר בבנייה יפה להפליא, כך שימור המראה דורש תחזוקה לא פשוטה. 
ישנם מספר דרכים לבצע ניקיון קירות מסך:

  1. ניקיון חלונות ע”י סנפלינג.
  2. ניקוי חלונות ע”י מכשיר אוסמוזה הפוכה.
  3. ניקוי חלונות ע”י ליפט/סל/במת הרמה.

לכל שיטה ודרך ישנם את היתרונות והחסרונות משלהם כמו לכל דבר בחיים. ההשפעות המורגשות ביותר בין שיטות ניקוי חלונות וקירות המסך הן: עלויות, איכות, צרכים ויכולות.

                                                  רוצים לדעת מה הניקיון המתאים למבנה שלכם? מומלץ לתאם פגישה מול נציגנו                                       

במאמרים הבאים ניתן להבין מה ההבדל בין שיטות הניקוי, חסרונות יתרונות ועלויות.

ניקיון חלונות בגובה

ניקיון חלונות בגובה הוא מושג כללי מאוד, כשלא מדובר על קירות מסך וכדומה אז אנו מתכוונים לניקיון ויטרינות, חלונות פנורמיים, שילוט, מעקוב זכוכית בגובה ועוד..

אך ניקיונות אלו הם אינם דורשים ידע רב ומקצועיות יתרה.

את העבודות הללו ניתן לבצע ע”י סולם או מוט טלסקופי, באמצעות נייר וספרי חלונות ובמקרה הגרוע יותר שטיפה ע”י צינור.

הדבר היחיד שיש לו השפעה הוא האדם אשר מבצע את הניקיון ועד כמה הוא יסודי ואסטטקאלי .

אנו בחברת נ.א שלדג מפעילים חטיבה מיוחדת אשר מתמחה בעבודות ניקיון מסוג אלו.

הצוותים מכונים “החטיבה המקצועית” אשר תפקידה לבצע עבודות מורכבות ומיוחדות בתחומי עבודות הניקיון, לא כל חברות הניקיון מסוגלות לבצע עבודות מקצועיות ברמה הזו.

ניקיון יסודי ומקצועי אינו מספקת בכדי לבצע זאת, נדרש גם מנהלים מקצועיים בעלי תעודות והסכמות מטעם משרד העבודה והכלכלה וכמו כן גם ביטוחים יעודים.

אנו מעסיקים עובדים מקצועיים ומימנים לביצוע עבודות לגובה וקירות מסך.

 

ניקיון חלונות – כיצד בוחרים חברה בצורה נכונה?

אחד השירותים החשובים ביותר בתחום הניקיון, הן עבור מבנה משרדים, מבנה מסחרי או כל מבנה אחר, הוא ניקוי חלונות. מדובר שירות חשוב והכרחי, לא רק בשביל לשמור על הניקיון אלא גם בשביל לשמור על איכות המוצר, עמידותו לאורך זמן.

כפי שאנחנו יכולים לתאר לעצמנו, במהלך הזמן החלונות של המבנה עלולים לספוג לא מעט לכלוך וכתמים מסוגים שונים. בוודאי כשמדובר על החלק החיצוני שלהם. הם נאלצים לספוג אבק, לכלוך וכתמים אחרים אשר עלולים להידבק אל השמשה ויהיה צורך להשקיע הרבה מאוד זמן ועבודה בשביל להסיר אותם.

ניקיון חלונות צריך להתבצע על ידי גורם מקצועי אשר עומדים לרשותו האמצעים והידע הדרוש. חברת ניקיון אשר מספקת שירותים בתחום למבנים מסוגים שונים, תעסיק גם אנשי מקצוע שמתמחים בניקוי חלונות, וכן היא תספק להם את הכלים והציוד הנדרש בתחום. זאת על מנת שהם יוכלו לבצע את העבודה בצורה אפקטיבית ונכונה. ,

מדוע נכון להזמין שירות חיצוני לניקוי חלונות

ניקיון חלונות יכול להיות דבר מאוד מורכב. גם אם מדובר בחלק הפנימי של החלונות או בקומות נמוכות, בוודאי כשמדובר על החלק החיצוני שלהם ובחלונות בקומות הגבוהים. זה דורש הבנה כיצד לגשת לעניין, כיצד לבצע את התהליך בצורה נכונה ובטוחה, באילו אמצעים ותכשירים להשתמש ועוד.

יש מקרים בהם אנחנו יכולים לבצע את העבודה בעצמנו, אם נניח מדובר על מבנה מגורים והחלון נגיש אלינו, גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני. אך אם אנחנו רוצים ליהנות מניקוי יסודי ומתהליך עבודה בטוח, מוטב שנפנה אל גורם מקצועי שידע לבצע זאת עבורנו בהתאם לכלים ולאמצעים שעומדים לרשותו.

כיצד בוחרים חברה לניקוי חלונות?

בעיקרון, אנחנו יכולים לבחור חברת ניקיון שתספק לנו את כל השירותים בתחום זה, ובין היתר גם שירות ניקוי חלונות. לצד זה, אנחנו יכולים לבדוק אופציה להזמין שירות של חברה אשר מתמחה רק בתחום של ניקוי חלונות. זה תלוי בצרכים שלנו וכמובן במצב החלונות עצמם.

בכל מקרה הבחירה שלנו צריכה להתבצע על פי פרמטרים ברורים. בראש ובראשונה, מקצועיות וניסיון בתחום. נרצה לעבוד אך ורק עם חברה שעומד לרשותה כל הידע הדרוש בנושא, וכן שיש לה ניסיון בכל מה שקשור לנושא של ניקוי חלונות, בין אם מדובר בחלק הפנימי או בחלק החיצוני שלהם.

דבר שני שעלינו לבחון הוא, שיש לחברה את האמצעים הדרושים לביצוע העבודה. למשל, אם מדובר בחלונות גבוהים, חשוב לוודא שיש לחברה אמצעים בשביל את העבודה בצורה בטוחה, מקצועית ונכונה. מבחינת ציוד ואמצעים, הכוונה לא רק לציוד שיאפשר לבצע את העבודה עצמה, אלא גם לאפשר לנו ליהנות מחלונות נקיים לגמרי.

 

יש לבחון גם את אמינות השירות של החברה, זמינות החברה לביצוע העבודה, ועד כמה שאנחנו יכולים לסמוך על כך שהחברה תבצע עבודה איכותית ותשאיר אחריה סביבת עבודה נקייה.

כחברת ניקיון מומלצת אנו מספקים שירות במספר אפיקים, מומלץ להתרשם באתר על פעילותנו. 

גובה העבודהצורת ניקוי החלון המומלצתהסיבה להמלצה ניתן לפתוח קישור
ניקיון עד קומה 4 / 28 מ"ר מומלץ להשתמש בניקיון ע"י אוסמוזה הפוכה
ניקיון ניקיון מעל 4 קומות או מעל 28 מ"ר גובה מומלץ ללא נישות או זוייותמומלץ ע"י במות הרמה/ ליפטhttps://na-shaldag.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%9e%d7%94
ניקיון מעל 4 קומות ומעל 28 מ"ר שקיימת בעיה בגישה עבור ליפט או מעליתניקיון בסנפלינגhttps://na-shaldag.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a1%d7%a0%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%92
דילוג לתוכן