עובדי אחזקה ואבות בית

עובדי אחזקה ואבות בית עבור אחזקת מבנים מקצועי

בשנים האחרונות אחזקת מבנה או נכס הפכה לעניין לא פשוט כלל וכלל. הסיבה לכך היא הרגולציה הקשה, ולכן בין הצרכים החשובים ביותר בניהול מבנה או נכס הוא הצורך באיש אחזקה או באב בית מסור ואיכותי.

הוצאות תפעוליות באחזקת מבנה הן חלק בלתי נפרד מניהול הנכס, ולאיש האחזקה יש חלק קריטי בכך. תחזוקת הנכס במקצועיות יכולה להוזיל באופן משמעותי את ההוצאות התפעוליות. עם זאת, חוסר ידע וחוסר מקצועיות עלול להוביל להוצאות חורגות, להפסדים כספיים או גרוע מכך אף לגרום לאסונות.

למה אנו בטוחים כי לנו יש את אנשי האחזקה הטובים ביותר?

  1. גיוס עובדי אחזקה ואבות בית – אנו בנ.א שלדג מקפידים בצורה יתרה על גיוס משאבי האנוש שלנו. ראשית, אנו דורשים מינימום שלוש שנות ניסיון. כמו כן, במהלך ראיונות העבודה אנו דורשים ממליצים כתנאי סף, ואנו גם עורכים אימות של ההמלצה באמצעות שיחות עם הממליצים.

אימות הניסיון בצורה מעשית – בשלב הראשון העובד החדש מועסק במחלקת קריאות השירות שלנו. מדובר במחלקה המטפלת במשרדים או במבנים שאין להם צורך לאיש אחזקה קבוע ועובדת בהתאם לקריאות שרות וביקורות מתוזמנות. אנו מצמידים את איש האחזקה לניידת שרות אשר תבחן את ניסיונו ואת מקצועיותו בשטח.

איוש המשרה – לאחר שהעובד המיועד עבר את שני השלבים, אנו מציבים אותו במשרה המיועדת ומעבירים לו חפיפה והדרכה מסודרת עם מנהל אחזקה. רק לאחר החלטה של המנהל המקצועי, העובד יקבל את האישור לעבוד בעצמו.

אומנם חשוב שלאיש האחזקה יהיו ידיים טובות, אבל זה אינו מספיק. על כן אנו כחברה חייבים לספק לעובדים שלנו את הידע המקצועי. אלו הכלים שאנו מקנים לעובדים שלנו:

  1. הכשרה וידע מקצועי – העולם משדרג מרגע לרגע, והדרכים והשיטות משתנות בהתאם. לכן חשוב לנו לשלוח את העובד להשתלמויות, הדרכות וקורסים במכללות שמוכרות על ידי משרד העבודה. באופן הזה אנו משמרים ומעדכנים את הידע המקצועי של העובד. העובד גם נשלח לקורסים והשתלמויות בהתאם לצורכי החברה.
  2. זמינות וגיבוי – לא פעם ולא פעמיים איש האחזקה ייתקל בתקלות הדורשות רישיון (חשמל לדוגמה). חברתנו מספקת מנהלי אחזקה, ומנהלים מקצועיים שונים אשר יספקו מענה מיידי וזמין. אנו זמינים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע והשירות שלנו כולל הדרכה מרחוק או הגעה מיידית לאתר.
  3. כלים – חברתנו תספק את הכלים מהמותגים המובילים בעולם (תוצרת גרנית, איטלקית). לכל הכלים יש תקנים ישראלים ואירופאים.
  4. טכנולוגיה – כחלק מהשרות אנו מעמידים לרשות העובד תוכנות המקלות על הסדר והארגון, הפיקוח, התיעדוף, ביצוע המשימות, והמעקב אחר התפוקות והביצועים.
  5. בתוכנה אפשר לעלות מסמכים: טפסים או אישורים (כגון אישור מהנדסים) לפי קטגוריה או תחום.
  6. אפשר לכוון את התוכנה כך שתתזכר לגבי פיקוח וביקורות תקופתיות במעליות, כיבוי אש, מדרגות חרום ועוד. אם הביקורת לא תבוצע המערכת תתריע בפני החברה והלקוח.

דיירים, שוכרים, ובעלים יוכלו לפתוח קריאות שרות לפי הצורך. לדוגמה : נשרפה נורה, סתימה בשירותים, מעלית תקועה ועוד. התוכנה תעריך את התמונה השלמה כדי לתעדף את הדחיפות של הקריאות השונות.

  1. התוכנה תאפשר בקרה מצד החברה ובעל הנכס אודות התפוקות היומיות, השבועיות והחודשית של העובדים.
  2. ציוד והדרכות בטיחות – על חיים לא מתפשרים. אנו מספקים את כל ההדרכות, הציוד, הביגוד וההנעלה הנדרשים לשם שמירה על חיי אדם. כל הציוד הוא עם התקנים המחמירים ביותר וההדרכות מתבצעות על ידי מנהלי בטיחות מקצועיים.

דרושה לכם חברת אחזקה? הגעתם למקום הנכון. נ.א שלדג תעניק לכם שירות מקצועי ואמין. צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ, הדרכה או הצעת מחיר.

לקבלת שירות חייגו

או מלאו את הטופס בתחתית הדף
עובדי אחזקה ואבות בית
דילוג לתוכן