אחזקת מבנים אלקטרו מכנית

אחזקת מבנים אלקטרו מכנית מה היא, ולמי נדרש השירות?

ראשית כל נבין מהי אלקטרו-מכאניקה:

אלקטרו מכניקה היא שילוב של הנדסה חשמלית עם הנדסה מכאנית. מדובר בשתי מערכות הפועלות בתקשורת זו עם זו:
החשמל משמש להנעה של המנוע המכאני ליצירת התנועה (אפקט מכני). אפשר גם לתאר זאת לחילופין כתנועה מכאנית
אשר מייצרת חשמל.

באחזקת מבנים אנו מתייחסים למכשירים הכרוכים באות חשמלי ליצירת תנועה מכאנית, לדוגמה במעליות, גנרטורים, צ'ילרים, משאבות, לוחות חשמל עוד. בימינו מרבית המבנים, כגון מגדלים, מפעלים ומבני מגורים, מופעלים על ידי מערכות אלקטרו מכאניות. נדיר מאוד למצוא מבנים שונים ללא מעליות או גנרטורים.

בתחזוקה נכונה ומקצועית כדאי לרכוש מערכות אלקטרו מכאניות יכולות בעלויות סבירות אשר יצדיקו את ההוצאות הנלוות, אך במקרה שמדובר בחברה שאין לה ניסיון בתחום עלולים להיגרם נזקים והפסדי עתק בתחזוקה. בתחום זה לא מדובר בניסיון מזדמן עם חברה, וזהו לא תחום שבו אפשר להחליף ספק כמו למשל ספק של ציוד משרדי.

 

אחזקה כבדה

במתן שירותי תחזוקה כבדה אנו מספקים את כל מכלול התחזוקה האלקטרו-מכאנית עבור: מעליות, משאבות, גנרטורים, מערכות הסקה וחימום, צ'ילרים ועוד. כמו כן אנו מספקים שירותי תחזוקה ללוחות חשמל (טיפולים מונעים בלוחות, צילומי אינפרה אדום), לכיבוי אש ולבקרת מבנים.  אנו גם מבצעים בדיקות מהנדסים תקופתיות הנדרשות על פי חוק.

 

למה דווקא אנחנו?

אנו בנ.א שלדג מתמקדים בענף האחזקות, ובמקור איננו חברה אשר מספקת שירותי תחזוקה כבדה. עם זאת, לאור הניסיון המקצועי שלנו הגענו למסקנה כי אחד הקשיים בתחום הוא ניהול ופיקוח של חברות האחזקה הכבדה.

כחברת אחזקות וניהול מבנים התחלנו לספק גם שירותי אחזקה כבדה, והפכנו לחברה המובילה בשוק אשר מספקת מענה מצפון ועד לדרום הארץ.

מעבר לניסיון אשר צברנו במשך שנים אנו מקיימים שיתופי פעולה עם עסקים שונים בתחום ועם חברות גלובליות מובילות בתחום אשר מספקות לנו גיבוי מלא במקרה הצורך.

יש ברשותנו את כל הכלים הנדרשים והכי חשוב יש לנו צוות מנהלים מקצועי ומוביל.

היתרונות שלנו:

  • * ניסיון רב של שנים בהקמה ובתפעול של מערכות בכל היקף.
  • * רישיונות והסמכות.
  • * צוותים וחברות חוץ למתן גיבוי (כדי לאפשר התנהלות שוטפת תקינה).
  • * זמינות ושירות 24/7 בכל ימות השנה.
  • * אמינות, יושרה והגינות ללא פשרות.

מידע ומאמרים נוספים על אחזקה

נ.א שלדג

מריחת סילר

מריחת סילר היא בין הפעולות החשובות שניתן לבצע באחזקה השוטפת בכל מבנה או חניון. במיוחד לחובבי אבן טבעית , שיש וחומרי צמנט שונים כמו בטון. חשוב לציין מראש סילר יוצר איטום מסוים שאותו נסביר, אך הוא לא משמש כתחליף לאיטום ומניעת נזילות.

נ.א שלדג

תחזוקת מעליות - שירות ואחריות

מדוע אנו כבולים לחברת המעליות? למה השירות יקר כל כך? ומה ניתן לעשות ?

דילוג לתוכן