חברת אבטחה בירושלים

שירותי אבטחה ושמירה בירושלים והסביבה

שירותי אבטחה בירושלים

אבטחת מתקנים

מוקד סיור

מחפשים חברת אבטחה ושמירה בירושלים? הגעתם למקום הנכון

אנו בחברת נ.א שלדג מספקים לכם מחלקת אבטחה ושמירה מקצועית בירושלים והסביבה. אנו ערוכים למתן מענה ושירות בכל היקף. הסניף שלנו בירושלים ממוקם בגבעת שאול ברחוב כנפי נשרים 23. ירושלים היא בין השלושת הערים הגדולות במדינה, אך בוודאות העיר שבה כמות המאבטחים היא הגדולה ביותר במדינה.

מחלקת האבטחה שלנו היא מחלקת "בוטיק", אשר מספקת שירותים בסניף ירושלים, בית שמש ומודיעין בלבד. כשאנו מתארים את המחלקה "בוטיק" אנו מתכוונים לכך. שירותי האבטחה שאנו מפעילים בירושלים מיועדים ללקוחות אשר דורשים רף גבוה של איכות, ללא פשרות.

מחלקת האבטחה מנוהלת על ידי מנהלים בכירים בעלי ניסיון צבאי ואזרחי בתחום האבטחה. גיוס העובדים הוא מוקפד ולא מתפשר (וזו הסיבה שזכינו להוביל בתחום). שירותי האבטחה והשמירה הם אחד מתחומי ההעסקה אשר מבוססים על 100% משאב אנושי. מכיוון שכך, ההשקעה הגדולה ביותר שלנו בחברה היא בהון האנושי. ההשקעה מתבטאת בגיוס איכותי, מיון וסינון קפדני של עובדים, הדרכה ובקרה דקדקנית.

אנו מציעים את כל השירותים והפתרונות לאבטחה במקום אחד!

 למי אנו מספקים שירותי אבטחה?

מגדלי יוקרה, מוסדות חינוך, בתי חולים, מפעלים, מסעדות, מגדלי משרדים, משרדים ועסקים שונים, סדרנים, סדרני ספורט, מרכזי קניות.

 

או השאירו פרטים ומנהל יצור איתכם קשר מיד

תחום האבטחה והשמירה הוא תחום בעל ריבוי חברות, והתחרות רבה מאוד במיוחד כשמחפשים חברת אבטחה בירושלים. מכל החברות הרבות קשה לאתר את החברות האיכותיות. הכוונה לחברות שפועלות באופן מקצועי הן ברמה המקצועית והן ברמה הסוציו- אקונומי של המועסקים. אחד מכל שלושה משוחררים מצה"ל יחפש עבודה כמאבטח מהסיבות הבאות:

  1. העבודה מועדפת אשר מקנה הטבות למשוחררים מצה"ל.
  2. עבודה שמתאימה לזמן לימודים באוניברסיטה (בפרסום מודעות גיוס למאבטחים מצוין תמיד שמדובר במשרה שמתאימה לסטודנטים).

אנחנו מסתכלים על העסקה של עובדים בתחום האבטחה באופן שונה. אנו מחפשים ומגייסים עובדים איכותיים אשר מעוניינים בקריירה בתחום האבטחה. אנחנו לא מחפשים עובדים שיעבדו תקופה קצרה, ויעברו למקום אחר.  

מה אנחנו מעניקים לעובדים שלנו?

  1. יושרה ואמינות.
  2. ביטחון פיננסי.
  3. שמירה על זכויות ותנאי העסקה על פי צווי ההרחבה וההסכמים הקיבוציים בענף השמירה.
  4. משפחתיות, אוזן קשבת והושטת יד לעזרה.

 

גיוס קפדני של המשאב האנושי מאפשר לנו להעסיק את הטובים ביותר בתחום. נ.א שלדג היא יחידת הקומנדו של חברות האבטחה בירושלים.

 

נשמח לפגישת הכרות ללא מחויבות ומתן יעוץ מקצועי ללא עלות לפרטים חייגו
טיפים מומלצים בתחום
Previous slide
Next slide

דרושים/ות מאבטחים בירושלים לשכר גבוה

מעניין אותכם לצטרף לחברת האבטחה המובילה בתחום, אנו מזמינים אתכם לשמוע ולהתרשם

אבטחה בירושלים זה אנחנו

צרו איתנו קשר עוד היום
לפרטים נוספים
עוד

חברת שמירה ואבטחה בירושלים

חברת אבטחה בירושלים הם דברים חשובים לשלווה הנפשית שלנו, בין אם מדובר בשמירה על החנות או ביתי הספר של ילדנו ובין במקום העבודה. מקומות רבים בארץ יוצרים תחושת שמגבירות את הלחץ הנפשי, הפוגע בפרודוקטיביות בעבודה וזאת כי אנו מדינה קטנה ובה וונדליזם, ביטחון לאומני וגם פשע. לכן חשוב להקפיד על חברת שמירה בכל מקום ובפרט בירושלים, ולשם כך יש להיעזר במקצוענים בתחום. נ.א שלדג הינה חברה אשר מספקים שירותי אבטחה  למרכזי מסחר, מבנים, בתי חולים, חנויות ובתי ספר.

 

שירותי אבטחה – מה הם כוללים?

יש להבחין בין שירותי האבטחה למבני מגורים לבין שירותי אבטחה ציבורי. הצרכים הם אחרים וגם סדר הגודל לרוב שונה ולכך יש השפעה על המחיר ועל השירות. על קצה המזלג, אלו השירותים הנכללים:

  • שמירה במבני מגורים: לרוב מדובר בבניני רבי קומות אשר התנועה מוגברת, וישנם מבקרים חיצונים רבים.
    מטרת חברת השמירה המספקת שירות במגדלי מגורים הוא לייצר הסדר וארגון ולמנוע וונדליזם
  • שמירה במקומות ציבורים: נועד למנוע וליצר הרתעה בפני טרור, מיגור פשיעה, גנבות, וונדליזם ועוד…

כיצד נבחר חברת שמירה ואבטחה אמינה?

היום כבר ברור לכמעט כל מקום עבודה שהוא זקוק לחברת שמירה אמינה שתעשה את העבודה, אך השוק מלא בחברות אבטחה ולא תמיד ברור איזו חברה מקצועית ומומלצת ואיזו חברה היא חאפרית שתעגל פינות ולא תעשה את העבודה כמו שצריך. לדעתנו, אלו הם הדברים החשובים שצריכים לעמוד מול עיניכם כאשר אתם בוחרים חברת שמירה:

  • ניסיון ומקצועיות: יש הרבה חברות אבטחה עם רצון טוב, אבל בסופו של דבר מה שמשפיע על כך שחברה יודעת לעשות את העבודה בכל מצב הוא רמת הניסיון שלה. חברה מנוסה היא חברה שנתקלה במהלך שנותיה בכל מיני סיטואציות ולכן היא מוכנה יותר ויודעת להתמודד עם מצבים יוצאי דופן.
  • תשתית מקומית: חשוב שלחברת אבטחה תהיה תשתית עובדים ראויה בסביבת מקום העבודה, שכן קיומה של תשתית כזו מגבירה את הזמינות של החברה.
  • זכויות עובדים: חשוב לבדוק שהחברה שאתם לוקחים משלמת כראוי ולפי חוק לעובדיה ומספקת להם את כל התנאים הסוציאליים להם הם זכאים. מלבד העובדה שזה חשוב כבני אדם, העסקה הוגנת גורמת לעובד להזדהות עם מקום העבודה ולתת שירות טוב יותר.
  • זמינות: הרבה פעמים נוצרים מצבים בהם אנחנו זקוקים לשומר מהרגע להרגע, ולכן חובה לבחור בחברה שתענה לנו תמיד כשננסה ליצור איתה קשר.

נ.א שלדג– חברת אבטחה מומלצת בירושלים

אנחנו בנ.א ניהול ותחזוקה בע"מ מספקים שירותי אבטחה ושימרה למשרדים, מבנים ומרכזי סחר, בתי חולים, חנויות, קניונים, ועוד לקוחות רבים בירושלים. כחברה אנחנו נותנים מענה מקיף, ומספקים את כל השירותים במקום אחד על מנת שיהיה לכם כמה שיותר פשוט ונוח.

דילוג לתוכן