חברת ניקיון או העסקה ישירה

חברת ניקיון או העסקה ישירה

השאלה הגדולה בענף הניקיון אם לתקשר מול חברת ניקיון או להעסיק עובד באופן ישיר יתרונות וחסרונות

אחת הדילמות שעומדות בפני בעלי משרדים, מוסדות, מפעלים ועסקים שונים, האם לשכור את שירותיה של חברת ניקיון או העסקה ישירה של מנקה בודד שיבצע עבורם את הניקיון. על פניו זה נשמע כמו דילמה מאוד קטנה, מאוד סטנדרטית. אך כפי שנוכל לראות בהמשך, יש לה משמעויות רבות, בוודאי אם בוחנים את השירותים שחברת ניקיון יכולה לספק לנו.

ניקיון משרדים, באזור רחובות ובכלל, הוא עניין מאוד משמעותי. למעשה זה חלק בלתי נפרד, מכל הנושא שקשור להיבטים של סביבת עבודה. כל עסק, כל משרד, זקוק לסביבת עבודה בריאה, אפקטיבית, חכמה, נקייה. זה נכון לגבי הסביבה הצרה והקרובה, קרי המשרד עצמו וזה נכון לגבי הסביבה הרחבה והרחוקה יותר, דוגמא, עורכי דין, רואי חשבון, פרסום, ציוד משרדי וכדומה. כלומר, כל מה שמחזיק בסופו של דבר את המשרד.

ניקיון משרדים יש לו משמעות הן עבור העובדים במקום והן עבור לקוחות וספקים שאמורים להגיע להתארח במשרד, אפילו אם זה לזמן קצר. בסופו של דבר, האופן בו המשרד יייראה, האופן בו הם ירגישו במשרד, תהיה לכך משמעות, מבחינת האופן בו יסתכלו על המקום, תהיה לכך משמעות מבחינת המוניטין שיהיה למשרד ובוודאי, על הכוונה האם להמשיך לעבוד איתם או לא.

כאמור, אפשר למצוא מגוון רחב של חברות ניקיון, חלקן פועלות במקום באופן ישיר, חלקן יושבות אומנם במקומות אחרים אך מבצעות גם שירותי ניקיון עבור משרדים באזור רחובות והסביבה. אל מול אופציה זו, קיימת האופציה של העסקת עובד או עובדת ניקיון בודדים שיכולים לספק שירותי ניקיון כאלה ואחרים.

מה הבחירה הנכונה ועל בסיס מה עושים אותה

צריך לומר, הבחירה בין חברת ניקיון משרדים לבין עובד או עובדת ניקיון, היא הרבה פעמים בחירה שמתבססת על צרכים וכמובן על עלויות. עסק גדול, עסק שיושב במשרד גדול, לא יכול להתבסס על עובד ניקיון בודד. לעומת זאת, עסק שעובד במקום קטן, ייתכן שזה יספיק לו. מה עוד שיש פה גם שיקול כלכלי. לעיתים השיקול של העסקת חברה הרבה יותר משתלם מאשר השיקול של העסקת עובד בודד.

חשוב להדגיש, כשבוחרים להעסיק חברת ניקיון, נהנים מהרבה יותר אופציות, החל מהאופציה ליהנות מהרבה יותר שירותים, כוח אדם גדול יותר, סביר להניח שהתהליך ייקח פחות זמן ועוד. אלה דברים שיכולים לעזור לבעלי המשרד להציע לעובדים שלהם וכן ללקוחות ולספקים, אפשרות ליהנות ממשרד הרבה יותר נקי ומסודר.

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, כשבוחרים חברת ניקיון, אז מן הסתם נהנים מהרבה יותר ציוד, מכשירים, הרבה יותר אמצעים והכל נעשה תחת קורת גג אחת. לכן זה יכול לחסוך כסף ויכול לחסוך לא מעט זמן בתהליך הכולל, מכאן שזה הרבה יותר משתלם, גם אם העלויות יותר גבוהות.

חברת ניקיון או העסקה ישירה מה החלטתם?

חברת ניקיון או העסקה ישירה

מלאו את הטופס ונשוב אליכם בהקדם !

דילוג לתוכן