חברת ניקיון באשדוד

"כמה זה יעלה, ואם כדאי לי ולאיזו חברה לפנות" אלו השאלות הנפוצות ביותר, בתהליך בחירת חברת ניקיון. עם זאת, זו לא בהכרח השאלה החשובה ביותר שכדאי לכם לקחת בחשבון. למעשה, היא רחוקה מלהיות השאלה היחידה שחשובה. למה הכוונה?

חיפוש חכם

נאמר לצורך הדיון, שאתם מחפשים חברת ניקיון באשדוד. סביר להניח שאחד השמות הבולטים בהם תיתקלו הוא בחברת נ.א שלדג ניהול ותחזוקה וזה מסיבות מובנות – אנו בולטים בשוק מזה שנים רבות ועובדים בהצלחה עם עשרות לקוחות, מכל הגדלים. הניסיון וסוג הלקוחות הקיימים, הן נקודות חשובות מאוד בבחירת חברת ניקיון ויש נוספות. בואו נדגים, עם נתוני החברה שלנו:

מה החברה מציעה "בגדול"?

אנו מציעים שירותי ניקיון שוטפים, לצד טיפול במשימות ניקיון מיוחדות. הפתרון הכולל, מבטיח שתוכלו למצוא אצל ספק אחד, את כל הפתרונות – ניקיון משרדים ומבנים, ניקוי חניונים, מערכות סולאריות ,פוליש, את כל אלה אנחנו מציעים ועוד שירותים נוספים.

"מה אם נרצה לנקות בעצמנו?" במקרים כאלה, תשמחו לשמוע שאנו מציעים גם ציוד ניקוי מקצועי ואיכותי להשכרה.

נ.א שלדג מציעה את שירותיה בפריסה ארצית, מחיפה ועד באר-שבע. אם יש לכם סניפים בערים אחרות, זה יהיה משמעותי.

אילו עוד יתרונות משמעותיים עבורכם

תכנון ושקיפות – אנו בנ.א שלדג, מכינים עבורכם בכתב  תוכנת עבודה מפורטת, כולל פירוט המיקום, הדרישות, הזמנים ועוד.

ניהול ופיקוח – חשוב במיוחד, שחברת הניקיון שבה תבחרו תהיה איכותית גם בהיבט הניהולי ועבודה מפוקחת על ידי צוות מקצועי

–תמורה משתלמת – לקוחותינו משלמים רק על הניקיון שבוצע בפועל, לפי שעות. אין חיובים "גלובליים".

ציוד ומיכון מקצועי המיועד לביצוע עבודות מקצועיות חברתנו משתמשת במכונות ניקיון מתקדמות, אשר מייצרות ומיובאות מגרמניה ומאיטליה. זאת, החל ממטאטא כביש מכני בסיסי ועד למכונות שטיפה גדולות ממונעות דיזל, מכונות שטיפה רכובות שהעובד מתפעל ונוהג בהן בישיבה. הניקוי מתבצע במקצועיות וקפדנות , מהפרטים הקטנים כגון החלפת פחים ועד  ניקוי חלונות מקצועי עם מערכת אוסמוזה הפוכה. ספקי החברה הם אך ורק ספקים מורשים (אישורי משרד הבריאות / מכון התקנים הישראלי). כחברה, אנו בעלי כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים (ממשרד התעשייה, המסחר והעבודה) וכל הביטוחים הנדרשים (חבות מעבידים, צד ג' ואחריות מקצועית).

כוח אדם

איכות כוח האדם בחברת ניקיון חשובה מאוד והיא תתבטא בתוצאות שתראו בשטח. אנו כחברה  משקיעה בגיוס ושימור עובדים איכותי ובגיוס מנהלי עבודה ומפקחים מוסמכים ורבי ניסיון. עובדי ניקיון מרוצים, בעלי רוח צוות, הם גם בעלי תודעת שירות גבוהה ופרודוקטיביות גבוהה. אנו משקיעים בכך, בין השאר באמצעות גיוון תעסוקתי עבור עובדינו והקפדה רבה על הבטיחות בעבודה. מהיבט הבטיחות, פעילות הניקיון של נ.א שלדג עומדות בתקנים המחמירים ביותר. בנוסף לכך, מומחים לתחום זה הם חלק מהנהלת החברה. להשלמת התמונה, נציין כי אנו מספקים לעובדים באופן שוטף הדרכה, בכל היבט של עבודתם שעשוי להידרש: עבודה בטוחה עם חומרי ניקיון שונים, עבודות בגובה, בטיחות כללית ועוד.

חברת ניקיון באשדוד – ניקיון משרדים באשדוד

ניקיון משרדים – מדוע כדאי לשכור חברה חיצונית?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים היא ניקיון חובבני ולא מקצועי שלא נעשה על ידי חברת ניקיון חיצונית. ניקיון וסדר הם דברים חשובים מאוד לעבודה השוטפת במשרד, וידוע כבר שניקיון תורם לתחושת רוגע בקרב עובדים ומגביר את תפוקת העבודה. כדי שניקיון יהיה איכותי ויחזיק לאורך זמן, נדרשים בעלי מקצוע שיתחזקו אותו ולכן זה חשוב לשכור חברת ניקיון חיצונית שתדע לעשות את העבודה.

 

ניקיון משרדים – מה זה כולל?

שירות ניקיון משרדים כולל שירותי ניקיון בסיסיים וכן שירותים עליהם הוסכם מראש בין חברת הניקיון לבין הלקוח. שירותים כאלה כוללים בין השאר את השירותים הבאים:

  • טאטוא יסודי של הרצפה וכן שאיבת אבק משטיחים
  • שטיפת הרצפה אחת לכמה ימים
  • ניקיון חדרי המטבחונים
  • ניקיון חדרי השירותים
  • ריקון פחי אשפה משרדיים ופחי שאפה אישיים
  • ניקיונות ספציפיים באופן יסודי לפי הצורך

שירות ניקיון משרדים מתייחס לכל מה שמאפשר שגרת עבודה בריאה ונעימה, ומסייעים ליצירת מקום עבודה מתפקד.

 

מעטפת שירותים כוללת

אנחנו בחברת נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקים מעטפת שירותים כוללת לפי הצרכים שלכם, החל משירותי ניקיון משרדים וכלה באחזקת מבנים, אבטחה, ניהול חניונים וכיוצא בזה.

 

ניקיון משרדים – מהי תדירות הניקיון הנדרשת?

תדירות הניקיון הנדרשת משתנה בין משרד למשרד, ותלויה במספר גורמים:

  • גודל המשרד: באופן כללי ככל שהמשרד גדול יותר כך נדרש ניקיון בתדירות גבוה יותר. כך למשל משרדים קטנים יוכלו להסתפק בניקיון מקצועי אחת לשבוע, משרדים בינוניים יצטרכו ניקיון באופן יומיומי ומשרדים גדולים לעיתים יזדקקו לניקיון יותר מפעם אחת ביום.
  • כמות העובדים: ככל שבמשרד ישנם יותר עובדים כך נוצר יותר לכלוך שצריך לטפל בו. בנוסף לכך, יש הבדל בין משרדים שהעובדים שוהים במשרד לאורך כל יום העבודה לבין משרדים בהם העובדים נמצאים רוב היום מחוץ למשרד, ובמקרה הראשון תדירות הניקיון לרוב תהיה גבוהה יותר.
  • אופי מקום העבודה: עסק שמהלך העבודה שלו מייצר לכלוך יצריך ניקיון תכוף יותר מאשר עסקים אחרים.

מתי נבצע את הניקיון?

הניקיון מבוצע בזמן שחברת הניקיון והלקוח מסכימים עליו. השאיפה היא שהניקיון ישפיע כמה שפחות על מהלך והעבודה ותהיה מינימום פגיעה בשגרה, ולכן הוא יתבצע לרוב לפני שעות העבודה או לאחר שעות העבודה, או בימי שישי. במקרים בהם נדרש ניקיון יותר מפעם ביום לעיתים הניקיון יתבצע בשעות העבודה, ואנחנו עושים את מרב המאמצים כדי שהפגיעה בשגרת העבודה תהיה מינימלית.

 

נ.א. שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ – חברת ניקיון באשדוד

אנחנו מספקים שירותי ניהול, ניקיון ואחזקה גם באשדוד. חרטנו על דגלנו שירות איכותי ומקצועי הכולל מעטפת שלמה שעונה על כל צרכיכם ומתן מענה מידי 24/6. אנחנו מקפידים על העסקה הוגנת כי אנחנו מאמינים שכשעובדי הניקיון שלנו נהנים מתנאים טובים ויציבות תעסוקתית הם עובדים טוב יותר ומספקים את השירות הטוב ביותר. 

לקבלת הצעת מחיר חייגו 03-6255575

דרושים עובדים

דרושים / ות עובדים באשדוד

דרושים/ות עובדי ניקיון לבתי ספר באזורים אשדוד ואשקלון.

משרת בוקר – בימים א – ה בין השעות 08:00 עד 13:00

ניקיון שירותים, משרדים, חדרי ספח, כיתות מחשבים וכד.

  • עובד שמעוניין נדרש להימצא עם אישור העדר עברות מין בתוקף ממשטרת ישראל

לפרטים: יוליה – 052-6660050
             משרד: 03-6255575

דרושים/ות עובדי ניקיון לבתי ספר באזורים אשדוד ואשקלון.

משרת בוקר – בימים א – ה בין השעות 07:00 עד 15:00

משמרת צהריים מ – 15:00 עד 22:00

ניקיון שירותים, משרדים, חדרי ספח, כיתות מחשבים וכד.

  •  

לפרטים: יוליה – 052-6660050
             משרד: 03-6255575

קו"ח – office@na-shaldag.co.il

דילוג לתוכן