חברת ניקיון בבית שמש

כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון מומלצת בבית שמש, הדרך הנכונה היא למצוא חברה שמציעה את כל השירותים בתחום זה. אצלנו תוכלו לקבל מיידית פתרון שמותאם לצרכיכם המיוחדים וגם לדעת, שאתם מכוסים לגבי צרכי ניקיון עתידיים. אנחנו חברת נ.א שלדג נספק לכן את כל מעטפת הצרכים שלכם בנושא התחזוקה. אלה היתרונות שלנו למענכם, נספק פתרונות בשבילכם:

מענה לכל צרכי הניקיון שלכם, במקום אחד – נ.א שלדג מציעה שירותי ניקיון מגוונים, הן עבור ניקוי חד פעמי מסוגים שונים והן כשרות ניקוי קבוע. אנו מנוסים בסוגי ניקיון רבים לדוגמא:
עובדי ניקיון קבועים ולא מתחלפים, ניקיון מבנים וניקוי משרדים  ובשירותים משלימים כמו  ניקיון תקופתי.

נמאס לכם  לנקות בעצמכם או מהקבלן ניקיון הקיים וזקוקים לציוד יותר איכותי ויעיל? אנו מציעים שירותי ניקיון מתקדמים ומקצועיים.
אם אתם מחפשים חברת ניקיון בבית שמש "הגעתם למקום הנכון" וכך גם לגבי כל שאר הסניפים שלכם, ככל שיש – שרותינו זמינים בפריסה ארצית, מחיפה ועד באר -שבע.

בלי "הפתעות" – כלקוחות נ.א שלדג, לא תצטרכו להסתפק בסיכומים בעל פה ובהבטחות באוויר. אנו עובדים על פי תוכנית עבודה  ושירות כתובות, מפורטות ומסודרות, שעליה מסכימים מראש. תנאי התשלום הוגנים, לקוחותינו תתבקשו לשלם רק על שעות העבודה שנעשו אצלכם בפועל ולא בחיוב קבוע.

איכות לכל אורך הדרך – השיטה שלנו, המטרה לעבוד מול חברה שיש לה את כל ההיתרים, הרישיונות והביטוחים הדרושים, כפי שדרוש לעבודות ניקיון מהסוגים השונים.  אם זאת, כולל ביטוח אחריות מקצועית וצד ג. הציוד, המכונות והחומרים שבהם נשתמש עבור עבודת הניקיון אצלכם, הם תמיד תקניים ואיכותיים ללא פשרות. לנו  יש את האישורים הרלוונטיים, ככל שהם נדרשים (רישיונות,  ותקנים ISO 9001). לשם ההמחשה, על קצה המזלג: אנו עושים שימוש במכונות ניקוי איכותיות, אשר מיובאות מגרמניה ומאיטליה.

תמיכה טכנית מקצועית וזמינה – תיהנו גם זמינות 24/6, כולל מוקד טלפוני ומוקד אינטרנטי לקבלת מענה וטיפול מיידי בקריאות ותקלות, שבהם תוכלו לפתוח קריאות שירות, תקלות. בכל נושא השירות הניתן, יש משקל רב לניסיון. תשמחו לשמוע (ולהיווכח בעצמכם) שמזה יש לנו המון! אנו חברה וותיקה מאוד, עם ניסיון בעבודה מול עשרות לקוחות עסקיים, מכל הגדלים – החל ממרפאות ומשרדים ועד קניונים, מוסדות ותאגידים.

עובדים אמינים, איכותיים ומקצועיים – עובדי הניקיון שלנו, אשר יעבדו במבנה או משרד שלכם באופן שוטף, יהיו עובדים מקצועיים, ברמה גבוהה. אנו משקיעים רבות בגיוס עובדים איכותיים, בהדרכתם, בהבטחת בטיחותם ובכלל ברווחתם כעובדינו. בזכות כל זאת, עובדינו מתאפיינים בגיוס קפדני ומתאם לצרכים ובתודעת שירות גבוהה. במקביל למערך העובדים, יש מנהלים שמבצעים פיקוח ובקרה מתמידים על איכות העבודה. מהיבט הבטיחות, אנו מקפידים לעמוד בתקנים המחייבים, המחמירים ביותר וישנם מומחים לתחום זה בהנהלת החברה.

לקבלת הצעת מחיר חייגו 03-6255575

חברת ניקיון בבית שמש

היום כבר ידוע לכל מנהל ולכל בעל עסק שאחד התנאים הבסיסיים להצלחת העסק הוא ניקיון שוטף ויסודי. סביבת עבודה שאינה נקייה ומסודרת מקשה על שגרת העבודה השוטפת, יוצרת לחץ בקרב העובדים ופוגעת בתפוקת העבודה. לכן זה כמעט חובה לדאוג לניקיון המשרד ולא מדובר בניקיון שטחי שנעשה על ידי העובדים אלא ניקיון על ידי חברה מקצועית. נ.א שלדג ניהול ותחזוקה מספקת שירותי ניקיון עבור מבנים, משרדים ומרכזי סחר.

 

מה כולל ניקיון משרדים?

ניקיון משרדים כולל למעשה מעטפת שירותים רחבה הנוגעת לכל מה שמאפשר שגרת עבודה נעימה במשרד ואווירה של סדר. לרוב השירותים הנכללים נחתמים בחוזה בין העסק לחברת הניקיון, כאשר חוזים אלו כוללים שירותים כגון השירותים הבאים:

  • טאטוא יסודי ו / או שאיבת אבק משטיחים במידה ויש
  • שטיפת הרצפה אחת לתקופה מוגדרת מראש
  • מעבר על שולחנות העובדים, ניקיונם וניגובם
  • ניקיונות ספציפיים כגון ניקוי דלתות וחלונות אחת לתקופה
  • ניקיון חדרי שירותים
  • ניקיון מטבחונים ומקררים

במידה ואתם זקוקים לשירות שלא נמצא ברשימה זו, דברו עימנו ונשמח לתת מענה.

 

ניקיון משרדים – מהי התדירות הנדרשת?

תדירות הניקיון הנדרשת תלויה בכמות הלכלוך שנוצרת במשרד שלכם, וזו תלויה בכמות בגודל המשרד וכמות העובדים בו. לרוב, עבור משרדים קטנים יחסית עד גודל של 70 מ"ר בהם ישנה כמות קטנה של עובדים, יוכל להספיק ניקיון פעם או פעמיים בשבוע. לעומת זאת, עבור משרדים גדולים של כ-150 מ"ר יתכן ויהיה צורך בניקיון יומיומי, ובמידה ומדובר במשרד גדול אף יותר יכול לעלות הצורך לניקיון יותר מפעם אחת ביום.

 

כיצד נבחר חברת ניקיון מתאימה?

יש בשוק הרבה חברות ניקיון שמציעות את שירותיהן, אך למרבה הצער ישנם גם "חאפרים" שתחתמו איתם על חוזה ותוך זמן קצר תתחרטו על כך. כדי למצוא חברה טובה ואמינה, אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • חברה רבת ניסיון: חברה מנוסה שפעילה לאורך שנים יודעת גם להתמודד טוב יותר בעת השגרה ולעשות את העבודה טוב יותר, וגם תדע להתמודד כמו שצריך אם פתאום עולה צורך מיוחד או "משבר" ניקיון כגון הצפה בבניין. חברה מנוסה כבר ראתה הכל ויכולה להתמודד עם הכל.
  • עובדים קבועים עם זכויות סוציאליות: את עובדי הניקיון שלכם כדאי להכיר ושלא יהיה מדובר בעובדי קבלן שמתחלפים כל יומיים – בסופו של דבר מדובר בעובדים שנמצאים במשרד שלכם לעיתים לבד ואתם רוצים לסמוך עליהם. בנוסף, עובדים המועסקים באופן הוגן עם זכויות סוציאליות יעשו עבודה טובה יותר ולא יעגלו פינות.
  • זמינות: בחרו בחברה שתהיה זמינה עבורכם ותמיד תתן לכם מענה.

 

נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ – חברת ניקיון בבית שמש

אנחנו בחברת נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקים שירותי ניקיון למבנים, משרדים ומרכזי סחר. כחברה רבת ניסיון, חרטנו על דגלנו שירות מקצועי ונתינת מענה מידי לפי הצרכים שלכם שאצלנו נמצאים תמיד במקום הראשון.

דילוג לתוכן