חברת ניקיון בראשון לציון

מחפשים חברת ניקיון בראשון לציון? אתם כנראה מחפשים אותנו

 ניקיון משרדים בראשון לציון  – הכרח לשגרת עבודה בריאה

לא משנה מי אתם ומה האופי שלכם, אתם וודאי יודעים שסדר וניקיון גורמים לתחושה טובה יותר בין אם מדובר בבית הפרטי, בשטחים המשותפים או במקום העבודה. סדר וניקיון תורמים לתחושת הרווחה והרוגע הנפשי, ומפחיתים לחץ הפוגע בשמחת החיים שלנו ובתפוקת העבודה. לכן חשוב במיוחד להשקיע בניקיון ולהיעזר לשם כך במקצוענים לדבר.

 

מתי ניתן לדאוג לניקיון בעצמנו ומתי נזדקק לחברת ניקיון מקצועית?

ההמלצה שלנו עבור עסקים היא להיעזר בחברת ניקיון מקצועית כל עוד הם יכולים להרשות לעצמם. ניקיון אינו דבר כה פשוט כפי שאולי נראה, וכדי לשמור על ניקיון לאורך זמן צריך עובדי ניקיון מקצועיים שיודעים לעשות עבודה איכותית ביעילות.

 

מעטפת שירותים כוללת למבנים

ככל שמבנה גדול יותר הוא נזקק למעטפת שירותים רחבה יותר: מלבד שירותי ניקיון יש לדאוג לתחזוקת מערכות החשמל והצנרת, תחזוקת מעליות והניקיון, ניהול וניקיון חניונים, טיפוח הגנים, ניקיון הלובי והמבואה ועוד. אנחנו בחברת נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקים את מעטפת השירותים הזו כדי להקל עליכם – אין סיבה שתעבדו מול מספר בעלי מקצוע כשניתן לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

כיצד תבחרו חברת ניקיון למשרד?

השוק מציע חברות ניקיון רבות ולא תמיד פשוט לבחור את חברת הניקיון הנכונה שתעשה את העבודה כמו שצריך. לדעתנו אלו הם הקריטריונים החשובים בבחירת חברת ניקיון:

  • העסקה הוגנת: אנחנו בנ.א שלדג מאמינים בהעסקה הוגנת, תנאים טובים ומתן זכויות סוציאליות לעובדים לא רק כי זה הדבר הנכון. תנאי העסקה טובים משמעותם עובדים המחויבים יותר לעבודה ונהנים לבצע אותה כי הם מרגישים שהם מתוגמלים, ואת זה אתם כלקוחות מרגישים באופן ישיר.
  • ניסיון: אין כמו ניסיון כדי לשפשף בעל מקצוע בעבודה שלו. אנחנו פעילים שנים רבות בשוק ומכירים את הצרכים השונים של הלקוחות, וגם כאשר אנחנו ניצבים מול סיטואציה מורכבת אנחנו יודעים לתת מענה מהסיבה הפשוטה שכל בעיה שתעלה בפנינו היא בעיה שהתמודדנו מולה בעבר.
  • חומרי ניקיון איכותיים: יש חברות ניקיון שיחסכו עליכם וישתמשו בחומרי ניקיון לא איכותיים, חומרי ניקיון לא ידידותיים לסביבה וחומרי ניקיון מהולים במים. אל תיקחו חברה שתחסוך עליכם.
  • מענה מידיי וזמינות: לפעמים אתם כלקוחות תצטרכו זמינות מיידית של חברת הניקיון, ומסיבה זו חשוב לבחור חברת ניקיון שזמינה לפניות שלכם. אנחנו מפעילים מוקד 24/6 כדי לתת מענה מיידי לכל בעיה.

נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ – חברת ניקיון בראשון לציון

נ.א. שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ מספקת שירותי תחזוקה, ניהול וניקיון בפריסה ארצית מחיפה שבצפון עד באר שבע שבדרום. אנחנו מרכזים את כל שירותי התחזוקה תחת קורת גג אחת למען הנוחות שלכם: שירותי ניקיון, אבטחה, תחזוקת חניונים, אחזקת מבנים ועוד. 

למה לבחור בנו כחברת הניקיון שלכם?

  1. ניסיון של רב של שנים בענף הניקיון – נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ הינה בין החברות המובילות בתחום האחזקה והשירותים המשלימים. לחברתנו ניסיון רב במתן שירותי אחזקה וניקיון באתרים רבים בפריסה ארצית.
  2. שיפור איכות החיים של עובדי החברה– נ.א שלדג ניהול ותחזוקה בע"מ שמה לה בראש מעייניה את יישום העיקרון של שיפור איכות החיים של עובדיה החברה, תוך שמירה על בטיחות בעבודה, גיוון תעסוקתי ומקצועיות.
  3. בטיחות בעבודה – אנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר, בבטיחות בעבודה ברמות הגבוהות ביותר ומעסיקים אנשי מקצוע בתחומים אלו כחברי הנהלה ולא כמיקור חוץ.
  4. גיבוי של מנהלים מקצועיים ומנהלי אזור כצוות מוביל – גיבוי של מנהל מרחב ומנהלי אזור הזמינים 24/7 לצורכי הלקוח, מוקד טלפוני ואינטרנטי לפתיחת קריאות שירות ותקלות לטיפול ומתן מענה מידי בתלונות ותקלות במתקנים השונים.
  5. יושרה, הגינות וכבוד– אנו דוגלים באמון הדדי, כבוד האדם, שקיפות ויושרה עסקית והחשוב מכל אנו שמים דגש על תודעת שירות גבוהה ורוח הצוות.
  6. בעלי רישיונות והתרים –בעלי רישיונות ממשרד התעשייה, המסחר והעבודה ומבוטחים בכל הביטוחים הנדרשים חבות מעבידים, צד ג' ואחריות מקצועית.

 וביחד שותפים להצלחה!

ראשון לציון בין 4 הערים הגדולות בקבלת מבקרי חוץ בסחר, ובין הערים הגדולות במסחר, מגדלי משרדים ותעשיה, מפעלים ועד כולם צרכנים של שירותי ניקיון.

אנו כחברת ניקיון מתחייבים ללקוחתנו כי :

  1. אנו לא נתחייב לכם למתן שירות שבו לא נעמוד.
  2. מתחייבים כי נספק לכם עובדים קבועים.
  3. בימים בהם העובד הקבוע לא יגיע מכל סיבה שלא תהיה אנו נספק לכם מחליף.
  4. בימים בהם סיפקנו עובד מחליף העובד ילווה ע"י מפקח ניקיון.
  5. אצלנו אין חיובים "גלובליים" משלמים על עבודה שנעשתה בפועל, הגביה והתשלום הוא ע"פ שעות ביצוע.
חברת ניקיון בראשון לציון
חברת ניקיון מומלצת
דילוג לתוכן