אחזקת מעליות

אחזקת מעליות

תחזוקת מעליות - שירות ואחריות מדוע אנו כבולים לחברת המעליות? למה השירות יקר כל כך? ומה ניתן לעשות

נכון להיום ישנן מס’ חברות בודדות אשר מבצעות בניית מעליות. יחסית להמון תחומים בשוק, זה תחום שהתחרות בה מאוד קטנה.

בכל מגדל, מבנה או בניין משותף אליו תיכנסו, תמיד תראו את אותן החברות הגדולות אשר שולטות בתחום.

ובניהן: אלקטרה, שינדלר, ישראליפט, כפיר מעליות.
ישנן חברות קטנות אשר בונות מעליות אך הן מועטות ולא מורגשות כמעט. ולמה זה?

התחרות הדלה נוצרת מהסכמי בלעדיות מול חברות הבניה ויזמי הבניה, וכמו כן ממכרזים בהם החברות הקטנות שאינן יכולות לעמוד במחירים הזולים מתמודדות מול החברות הגדולות שיכולות להרשות לעצמן.

ב- 90% מהמקרים, החברה שתבנה את המעלית היא גם זו שתתחזק אותה באופן השוטף בעתיד. את עלויות התקורה והרווח הן יניבו בתחזוקה השוטפת.

חברות המעליות מייצרות את חלקי המעלית בצורה ייחודית עבורן, כדי שמתחרים להן לא יוכלו לייצר חלקים חלופיים. זה נקרא “מעליות חסומות”.

גם במקרה ושקלתם להחליף חברת תחזוקה למעלית, חלקי החילוף ירכשו מאותה החברה שבנתה את אותה המעלית. ככל הנראה העלויות יעלו בהחלפת חב’ התחזוקה.

בעקבות כך, בשנת 2014, רשות ההגבלים שלחה מכתבי שימוע לחברות הגדולות, על מנת לנסות להכריז עליהן כמונופול.

עלויות תחזוקת המעליות נע בין 20%-40% מדמי הועד/דמי הניהול החודשיים. רבים מתלוננים על ליקויים בשירות, אך אין בידם אופציות אחרות.

התשלום עבור שירותי התחזוקה מתחלקים ל – 4 חלקים: שירות, אחריות חלקים, חילוץ, בדיקות תקופתיות.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר התחזוקה הם: כמות מעליות, כמות קומות, גודל המעלית, ותק ושנת ההתקנה.

כאן חברת נ.א שלדג נכנסת לתמונה כחברה אשר מבצעת שירותי אחזקת מבנים בכל הארץ.
כחלק משירותינו אנו מספקים תחזוקת מעליות. כיוון שחברתנו עובדת עם כל חברות המעליות השונות, העדיפות עלינו תהיינה גבוהה.
רבים חושבים תחילה, במידה והמעלית חסומה מה האינטרס לקבל שירות מצד ג', זה יקר לנו את השירות שמהתחלה אנו לא מרוצים. הסיבה פשוטה כח קניה וניהול נכון.
אנו נספק לכם את השירות, האחריות, מוקד החילוץ ובדיקת מהנדסים, תוך מתן שרות יעיל, איכותי וסבלני.

זקוקים לחברת אחזקת מבנים איכותית וטובה, אנו כאן לתת לכם מענה, יעוץ והכוונה לזמן ולא עלות.

דילוג לתוכן