חברת ניקיון למרפאות וקליניקות זה אנחנו

חברות ניקיון רבות נכשלות במתן שירותי ניקיון למרפאות, ואנחנו מצליחים ולמה? זה הכל מסתכם בניסיון וידע

ניקיון מרפאות הוא תחום מאוד מורכב, דרישות הניקיון מתחלקות למספר חלקים ניקיון בסיסי, חיטוי, ניקיון מקצועי, סטריליזציה.

בענף חברות הניקיון תחלופת העובדים גבוהה מכל תחום אחר, כשמגייסים עובד/ת למרפאה או קליניקה אחת הפעולות הנדרשות היא הדרכה נכונה.

ניקיון בסיסי – הוא ניקיון סטנדרטי המקובל כמעט אצל כל לקוח טאטואי רצפה, שטיפה, פינוי פחים, ניקוי שיש ושאר העבודות השוטפות. חשוב לזכור למרות שהניקיון הוא בסיסי יש לשמור על הוראות ברורות בנוגע לציוד והחומרים.

יש להפריד בצורה מוחלטת בין מטליות, סחבות, דלים ועוד מוצרים בעזרת צבעים וצורות הכלים, ציוד עבור שימוש במרפאה, וכלים עבור שימוש בשטחים משותפים (שירותים לדוגמא ).

ובכן זהו האתגר הפשוט ביותר בניקיון מרפאה.

חיטוי – בזמן ניקוי מרפאה יש לנקות משטחים, מיטות כיסאות ע”י כדור כלור, את כדור הכלור יש להכניס לבקבוק מים עם פיה (מקובל בבקבוק של ליטר), חובה לרשום על הבקבוק את תאריך מעילה של הכלור כדי לא להשתמש בו לאחר 6 שעות הוא הופך לא יעיל.

כשואלים אנשים רבים את השאלה הבאה: היכן המקום הכי מזוהמים בחיידקים ולא דווקא במרפאה, אלא בכל מקום? הרוב המוחלט לא יודע את התשובה הנכונה, יענו בשירותים.

ובכן זו טעות מוחלטת המקומות הכי מלוכלכים זה “משטחי מגע חולפים” לדוגמא: מזוזה, ידיות של דלתות, כפתורים במעליות.

“משטחי מגע חולפים” – ככה אנו מכנים, משטחים שונים שכולם נוגעים בהם ועובדים חולפים עליהם בניקיון כאילו לא קיים.

כן ממש כך שימו לב כי עובד ניקיון שמנקה דלת, הוא ינקה את כל הדלת אפילו את המשקוף אבל מסיבה לא ברורה יחלוף על המזוזה ובאותו המשך עבודה יחלוף על הידיות. ומתי ראיתם עובד ניקיון מנקה דלת? רק בפעמים תקופתיים. כשמנקים מרפאה זה צריך להיות בשוטף.

דוגמא קטנה נוספת אנו רואים את עובד הניקיון מנקה מידי בוקר את המעלית, את המריחה של שומן הנירוסטה כל עובר ושב מרגיש.
אבל עם תשימו לב הוא לעולם לא ינקה את הכפתורים. אלו דברים שאסור בשום פנים שיקרה במרפאה.

ניקיון מקצועי – כל מרפאה נדרשת לניקוי מקצועי מעבר לסטנדרט פירוק וילונות, ניקיון מקומות סמויים, ניקוי ע”י חומצות עבור האסלות, ניקיון חומרים פעילים, פוליש, חלונות ומסילות, פתחי אוורור, ועוד…

סטריליזציה – ניקיון סטריליזציה הוא תחום בפני עצמו שיש לבצע הדרכה מדוקדקת לעובד, באתרנו תוכלו לראות מאמר שלם בנושא לחץ כאן.

כשיש עובדים בעלי תחלופה כה רבה, קושי שימור הסטנדרטים גבוהה קשה מאוד, הבעיה הגדולה יותר המפקחים כבר עקב חוסר סבלנות אינם חופפים כמו שצריך את העובדים החדשים.

לכן על מנת להצליח יש להכין תוכנית עבודה מסודרת, מעקב אחר הדרכות וביצוע מטלות.

חברת ניקיון למרפאות וקליניקות

מידע ומאמרים נוספים על שירותי ניקיון

נ.א שלדג

חברת ניקיון בירושלים | שירותי ניקיון בירושלים

נ.א שלדג חברת הניקיון המובילה למתן שירותי ניקיון למשרדים, מפעלים, מוסדות ומרפאות

נ.א שלדג

חברות ניקיון בחולון

אנשים מתעלים את הזמן שלכם לכיוונים אחרים מאשר לניקיון של המשרד שלהם חברות ניקיון בחולון. במידה וגם הנכם כאלה הינה לכם חברה המומלצת למתן שירותי ניקיון בחולון

דילוג לתוכן